FacebookПідписатися на RSS

Режим

  1. Режим роботи, обумовлений програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років "Дитина".
  2. Забезпеченість оптимального рухового режиму протягом дня в усіх вікових групах.
  3. Диференційований підхід до режиму дня з урахуванням стану здоров'я дитини.

Харчування

  1. Забезпечення оптимальної калорійності збалансованого харчування через перспективне 10-денне меню.
  2. Організація 3-разового харчування.
  3. Вітамінізація їжі.
  4. Широке використання лікувальних можливостей часнику, цибулі, цитрусових, меду.
  5. Навчити дітей розуміти роль раціонального харчування, дотримуватись гігієни під час їжі, формувати культурно-гігієнічні навички.
  6. Контроль за харчуванням дітей.

Фізвиховання

  1. Систематичне проведення різноманітних форм фізичного виховання.
  2. Пошук нових ефективних форм фізвиховання.
  3. Широке застосування оздоровчих заходів під час фізвиховання: самомасаж, дихальна гімнастика, попередження плоскостопості, загартування, ароматерапія.

Збереження дитячої психіки

  1. Створення психологічного комфорту для перебування дітей в дитячому садку.
  2. Проведення сеансів психогімнастики з дітьми старшого дошкільного віку.

Загартування

  1. Загартування повітрям (під час проведення ранкової гімнастики, гімнастики пробудження, перебування на свіжому повітрі).
  2. Загартування водою (умивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла, купання у басейні влітку).
  3. Загартування сонцем (під час прогулянок).
  4. Ходьба босоніж (після сну, під час ранкової гімнастики, гімнастики пробудження) протягом 5-10 хвилин.
  5. Перебування у приміщенні в полегшеному одязі.

Лікувально-профілактична робота

  1. Виявлення стану здоров'я і фізкультурної групи кожної дитини (на початку року).
  2. Регулярний медичний контроль за станом здоров'я дітей.
  3. Виховання у дітей позитивного ставлення до антропометрії, медичних обстежень, профілактичних щеплень.
  4. Дотримання адаптаційного періоду після перенесеної хвороби та при вступі до ДНЗ.
  5. Активізація роботи зі зниження захворюваності, проводити щоквартальний аналіз захворюваності по групам.
  6. Щоквартально порівнювати по групам індекс здоров'я.
  7. Не допускати переохолодження дитячого організму та його перегріву. З цією метою слідкувати за відповідністю одягу порі року, послідовністю одягання та роздягання дітей.
  8. Налагодити чітку лікувально-оздоровчу роботу за такими аспектами:
  • самомасаж (профілактичний - на період піку інфекційних хвороб, повсякденний - на підвищення загального тонусу);
  • лікувальна фізкультура (на попередження плоскостопості, порушення постави, дихальна оздоровча гімнастика);
  • ароматерапія (періодичні 3-тижневі курси використання подушок з травами) за погодженням із батьками;
  • полоскання горла (тижневі курси содовим розчином) з обліком у зошиті;
  • пиття відстояної води з медом натщесерце за погодженням із батьками;
  • проведення елементів психогімнастики з метою корекції емоційного стану дітей.

Забезпечення у дітей формування основ валеологічного світогляду

  1. Формування елементарних уявлень, понять та знань про складові здоров'я дитини та вплив довкілля, суспільства і надбань народної валеології на його зміцнення.
  2. Формування практичних умінь та навичок для зміцнення здоров'я дитини.
  3. Вихованя у дітей інтересу до зміцнення свого здоров'я, здоров'я батьків, бажання вести здоровий спосіб життя.

Екологічне виховання

  1. Створення екологічно обґрунтованих умов для організації ігрової, трудової, навчальної та іншої діяльності дітей.
  2. Розвиток естетичного відчуття світу природи.
  3. Суб'єктивізація стосунків з ним.
  4. Засвоєння елементів екологічної культури (історія, державність, народна медицина свого краю тощо).
  5. Розвиток уявлень про взаємозв'язки у природі.
  6. Формування постійної потреби у зміцненні й збереженні власного здоров'я та здоров'я інших людей.
  7. Засвоєння перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до природного оточення.
  8. Виховання справжньої любові до природи, бажання піклуватися про рослини і тварин, різко негативне ставлення до їхнього знищення.
  9. Стимулювання допитливості та зацікавлення у пізнанні природи.
  10. Формування навичок культурної поведінки у довкіллі.

Робота з батьками

  1. Анкетування батьків з метою виявлення їхньої думки щодо організації оздоровлення в умовах дитячого садка.
  2. Ознайомлення батьків з формами роботи з оздоровлення в умовах дитячого садка.
  3. Проведення бесід, консультацій з даного питання.
  4. Ппроведення роз'яснювальної роботи серед батьків щодо профілактики захворювань, організації здорового способу життя.
  5. Посильна участь батьків в організації оздоровлення дітей в умовах дитячого садка.
Кiлькiсть переглядiв: 978

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.