FacebookПідписатися на RSS

Ми у проекті "Садочок - простір дружній до дитини"

22 - 23.02.2017 пройшов обласний навчально-практичний семінар по впровадженню проекту "Садочок - простір дружній до дитини"

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Проект упроваджується з грудня 2016 року по квітень 2017 року в Донецькій, Луганській, Запорізькій, Дніпропетровській та Харківській областях із залученням 2600 педагогів із 804-ох дошкільних навчальних закладів. Проект є одним із компонентів програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні», що реалізується у 2016-2017 роках Представництвом Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні.

У рамках проекту ВФ «Крок за кроком» організовує і забезпечує проведення дводенних навчально-практичних семінарів «Садочок - простір дружній до дитини», із подальшим наданням наставницької підтримки педагогам із залученням представників місцевих управлінь освітою, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Метою семінарів є створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації. Семінари спрямовані на вихователів дошкільних навчальних закладів та інших фахівців, що працюють із дітьми у дошкільних установах. Цілі семінарів:

Використовувати стратегії розвитку позитивної самооцінки дітей як основи для забезпечення позитивної комунікації з іншими дітьми та дорослими.

Розуміти значення емоційної грамотності та стратегії роботи з дітьми, які допоможуть дітям розуміти власні емоції та емоції інших дітей, а також справлятися з власними негативними емоціями шляхом використання методики «Лялька як персона».

Використовувати практику ранкових зустрічей як стратегію розвитку дитячої спільноти, обговорення проблемних ситуацій, розвиток навичок позитивного вирішення конфліктів тощо.

Цей семінар відвідали завідувач Кузнецова А.О., вихователь-методист Ткаченко Н.В. та вихователь Шамаріна О.М.

Фотозвіт

Кiлькiсть переглядiв: 228

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.