FacebookПідписатися на RSS

Всеукраїнський семінар «Іграшки та ігрові посібники в системі засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку»

Всеукраїнський семінар «Іграшки та ігрові посібники в системі засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку»

1 – 2 листопада 2017 року спільно з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України, Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Комунальним вищим навчальним заклад «Харківська академія неперервної освіти» проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар «Іграшки та ігрові посібники в системі засобів формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку». У семінарі взяли участь фахівці Інституту проблем виховання, Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України та представники 20 регіонів нашої країни.

1 листопада 2017 року відбулося пленарне засідання, на якому розглянуто актуальні питання нормативного врегулювання процесу створення розвивального ігрового середовища в закладі дошкільної освіти, формування пізнавальної активності через ігрову діяльність у дітей з особливими освітніми потребами, інноваційний потенціал ІКТ в освітньому просторі закладу дошкільної освіти. На цьому пленарному засіданні була присутня завідувач ДНЗ № 265 Кузнецова А.О.

2 листопада 2017 року на базі Центру професійного розвитку працівників освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» проведено секційні засідання, майстер-класи та панельна дискусія «Як можна вплинути на ситуацію, що склалася з іграшкою в Україні?» з метою удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти як фактору забезпечення її якості. Ці майстер-класи відвідала вихователь групи № 2 Писаренко Людмила Леонідівна.

Учасники семінару ознайомилися з досвідом роботи закладів дошкільної освіти Харківської області з питань використання в роботі з дітьми ЛЕГО-конструювання, методики «Лялька як персона», медіадидактичних та технічних засобів розвитку дитини-дошкільника, нестандартного обладнання для формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 161

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.