Сенсорні ігри дітей раннього віку групи № 1

2018-03-01

/Files/photogallery/8707/2.jpg

Сьогодні вихователь Кондратьєва Галина Миколаївна разом зі своїми малятами 3-го р.ж. розважалися з цікавими іграми, які спрямовані на сенсорний розвиток.

Ранній вік – сензитивний, надзвичайно важливий і відповідальний період розвитку дитини. У перші три роки життя закладаються найбільш важливі та фундаментальні людські здібності - пізнавальна активність, допитливість, впевненість в собі та довіра до інших людей, цілеспрямованість і наполегливість, уява, творча позиція.

Для дітей раннього віку - при створенні необхідних для цього умов - характерний прискорений темп сенсорного розвитку.

Сенсорний (лат. sensohum — орган чуттів) розвиток дитини — розвиток її відчуттів і сприймання, формування уявлень про властивості предметів (форму, колір, розмір, положення у просторі тощо).

У ранньому віці на сенсорній основі базуються всі лінії розвитку дитини.

Проблема сенсорного виховання дітей раннього віку залежить від правильного підбору і проведення спеціальних дидактичних ігор, а також від розумного керівництва дорослого процесами пізнання навколишнього світу.

Дидактичні ігри - один із універсальних способів розвитку, виховання і навчання дітей. Вони приносять в життя дитини радість, інтерес, упевненість у собі і своїх можливостях.

Головна особливість дидактичних ігор полягає в тому, що завдання дітям пропонуються в ігровій формі. Діти грають, не підозрюючи, що отримують нові знання, закріплюють навички дій з різними предметами, вчаться спілкуватися зі своїми однолітками і з дорослими. Дидактичні ігри сприяють формуванню у дітей психічних якостей: уваги, пам'яті, спостережливості, кмітливості. Вони вчать дітей застосовувати наявні знання в різних ігрових умовах, активізують різноманітні розумові процеси і приносять емоційну радість дітям.

Дивіться як це відбувалося ТУТ

Кiлькiсть переглядiв: 98

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.