/Files/images/proekti/Садочщк - простір.gif

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів дошкільних навчальних закладів щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Проект упроваджується з грудня 2016 року по квітень 2017 року в Донецькій, Луганській, Запорізькій, Дніпропетровській та Харківській областях із залученням 2600 педагогів із 804-ох дошкільних навчальних закладів. Проект є одним із компонентів програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні», що реалізується у 2016-2017 роках Представництвом Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні.

У рамках проекту ВФ «Крок за кроком» організовує і забезпечує проведення дводенних навчально-практичних семінарів «Садочок - простір дружній до дитини», із подальшим наданням наставницької підтримки педагогам із залученням представників місцевих управлінь освітою, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Метою семінарів є створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації. Семінари спрямовані на вихователів дошкільних навчальних закладів та інших фахівців, що працюють із дітьми у дошкільних установах. Цілі семінарів:

- використовувати стратегії розвитку позитивної самооцінки дітей як основи для забезпечення позитивної комунікації з іншими дітьми та дорослими;

- розуміти значення емоційної грамотності та стратегії роботи з дітьми, які допоможуть дітям розуміти власні емоції та емоції інших дітей, а також справлятися з власними негативними емоціями шляхом використання методики «Лялька як персона»;

- використовувати практику ранкових зустрічей як стратегію розвитку дитячої спільноти, обговорення проблемних ситуацій, розвиток навичок позитивного вирішення конфліктів тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 165

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.