/Files/images/proekti/Лялька.gif

Ляльки – персони – це творча, інтерактивна методика, що використовується у всьому світі у роботі з дітьми і дорослими з подолання стереотипів і упереджень. Ця методика спрямована на розвиток психосоціальних навичок, які допомагають визначати і долати стереотипи і дискримінацію.

Методика «Лялька як персона» може використовуватися працівниками дошкільних навчальних закладів, соціальними працівниками, патронажними працівниками, які працюють з дітьми дошкільного віку.

Методика «Лялька як персона» була вперше розроблена у США в 70-тих роках і зараз широко використовується у багатьох країнах світу.

В Україні ця методика вперше була представлена на початку 2016 року в рамках тренінгу, організованого Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Відкритого суспільства. Тренінг проводився тренерами Міжнародної асоціації «Крок за кроком» (International Step by Step Association, www.issa,nl). В результаті тренінгу були підготовлені педагогічні працівники, які впроваджують цю методику у дошкільних навчальних закладах, а також консультанти, які надають наставницьку підтримку, в тому числі й тренінги за цією методикою.

Ляльки-персони допомагають дітям виражати свої почуття і думки, критично мислити, примушують замислюватися над несправедливою поведінкою, сприяють розвитку емпатії до інших людей, які можуть відрізнятися від більшості. Ця методика допомагає розвивати життєві навички, самооцінку, повагу до багатоманітності, навички вирішення проблем та емоційну грамотність.

Педагогіка на засадах недискримінації: шляхи впровадження

Ляльки з особистими історіями (ляльки-персони): методика соціального та психологічного розвитку дитини. Методичний посібник для педагогів і тренерів

/Files/photogallery/8606/DSCN0610.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 218

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.