FacebookПідписатися на RSS

Тиждень охорони праці

З 25 по 29 квітня в нашому закладі проводитися Тиждень з охорони праці, метою якого є створення безпечних і нешкідливих умов навчання, виховання, праці та профілактики травматизму серед учасників освітнього процесу у дошкільному закладі. Бо дитина, її життя і здоров’я – найвища цінність держави. Тож захистити її від можливих небезпек і навчити безпечно взаємодіяти з довкіллям – одне з провідних державних завдань. А завдання дорослих (батьків та педагогів) – не лише захистити малюка від негараздів у довкіллі, а й навчити його безпечно поводитися самостійно в будь-якому довкіллі (предметному, природному, соціальному).

З цієї нагоди заплановано ряд заходів, що будуть проводитися протягом тижня.

Орієнтовний перелік заходів у роботі з педагогами:

  • Інструктажі з техніки безпеки;
  • Консультації;
  • Лекції;
  • Практичний тренінг;
  • Засідання «круглого столу»;
  • Обмін досвідом;
  • Обговорення новинок;
  • Розробка методичних рекомендацій;
  • Оформлення тематичних стендів;
  • Облаштування виставок.

Робота з безпеки життєдіяльності з дітьми, педагогами й батьками будується за такими основними тематичними напрямами:

  • Правила дорожнього руху;
  • Правила безпечної поведінки в довкіллі;
  • Правила пожежної безпеки;
  • Формування здорового способу життя.

Аби досягти якнайкращих результатів із зазначеної проблеми, в ДНЗ використовують усі відомі форми роботи, які спрямовані на досягнення у дітей свідомого ставлення до небезпеки у різних ситуаціях:

  • Тематичні заняття;
  • Заняття по зображувальній діяльності (малювання, аплікація, конструювання, ліплення);
  • Цільові прогулянки;
  • Спостереження;
  • Зустрічі з працівниками спецслужб;
  • Читання художніх творів, загадування загадок;
  • Дидактичні та сюжетно-рольові ігри;
  • Спортивні розваги;
  • Складання творчих розповідей;
  • Розв’язування проблемних ситуацій;
  • Праця на ділянці тощо.

Очікувані результати:

Діти свідомо повинні ставитися до безпеки власної та інших. Мати навички поведінки в різних ситуаціях.

Педагоги повинні реалізувати компетентісний підхід до формування у вихованців здорового та безпечного способу життя, подавати їм позитивний приклад.

Батьки повинні усвідомити та виконувати свої обов’язки щодо формування у дітей навичок безпечної життєдіяльності, співпрацювати з педагогами.

Фотозвіт

Кiлькiсть переглядiв: 219

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.